tildatheone

Alla inlägg under juli 2013

Av tilda - 30 juli 2013 22:23


Hej


Jag satt och var just inne på instagram (tillan42 om någon undrar) Jag såg då en bild som en tjej lagt ut. Det stod en text på.. Det stod såhär:

 

Everyone says that inner Beauty is more important than outer Beauty. 

But in the society we live in, it isn't.

No one gives you the chance to show that you're beautiful on the inside,

if you aren't on the outside.

 

Det fick mig att tänka till. Det är ju seriöst, sorgligt nog att det faksiskt är så! Det är kanske något vi alla måste tänka på. Jag bryr mig inte bara om utseendet, det gör jag inte. Men hur lite spelar det roll att vara snygg, egentligen? 

Jag vill att alla ska få chansen att visa vad det är de går för, vad de drömmer om, vad de vill, deras känslor. 

Puss

Av tilda - 30 juli 2013 17:25

Hej!


Jag har lovat er frågor. De kom ganska fort, men skit samma. Jag lovade er, eller hur?!


1. Facebook/Instagram? Har inte FB, så Insta.

2. Godis/Chips? Godiiis ♥

3.Vinter/Sommar? Det beror på

4. Göteborg/Stockholm? Gbg

5. Bio/Liseberg? Liseberg

6. Krokodil/Flygande enhörning? Flygande enhörning, helt klart. 

7. Äpple/Päron? Äpple

8. Leva/Dö? Leva, har SÅ underbara vänner ♥

9. Kebab/Sushi? Kebab.

10. Dator/Mobil? Dator, men kan inte leva utan mobil.

11. Trappa/Rulltrappa? Rulltrappa, :D

12. Gris/Apa? Apa

13. Himlen/Helvetet? Vad finns det i himlen, och vad finns det i helvetet? Svårt att välja.. o_o

14. Hungrig/Mätt? Är lite hungrig.. o': 

15. Bil/Buss? Bussen är miljövänligare (Mångåkar grej ni vet) så aa, buss.

16. Landet/Stan? Beror på. 

17. Varulv/Vampyr? Går inte att välja (Edward, Jacob♥)

18. Peppar/Kaka? Kaka<3

19. Chilla/Träna? Träna ♥

20. Hallon/Blåbär? Hallon.

21. Utsläppt/Uppsatt? Utsläppt,

22. Youtube/Spotify? Youtube

23. Gråsugga/Myra? Myyyyra<3

24. Justin Bieber/One Direction? Justin Bieber

25. Sol/Regn? Sol,♥


25 frågor. ;)


Kan inte ni typ fråga mig frågor? Jag vill ha fråågor <3<3

Av tilda - 30 juli 2013 17:16

Hej!

Jag har precis gjort denna bloggen. Okej, inte precis.. Utan igårkväll. Men det räknas ändå som precis.

Jag har haft en del bloggar. Och jag har alltid tagit bort den.. Men planerar att ha kvar denna bloggen. 

I denna bloggen kommer du få reda på det mesta om mig. Men en sak får ni faksiskt ha klart för er: Jag tänker inte lägga upp bilder på mitt ansikte. Kanske en outfit, osv. Men mitt ansikte stannar utanför bloggen. Okej? 

Jag kommer inte skriva

  • Mitt efternamn
  • Min adress
  • Orten där jag bor

Right? ;) 

 

Men här är lite annat om mig;

1. Jag har en stark kärlek för fotboll.

2. Jag är sjukt intresserad av Sims och Minecraft.

3. Jag älskar träning.

4. Tycker inte om att sitta still.


Det är sånna normala saker som kan vara bra att veta. :D Jag kommer nog ha lite frågor så småning om.. Haha, ni får påminna mig. ;) 

Jag har tänkt att om jag skriver om mitt liv, så kanske det får bli lite extra inslängt på det! ;) Nä men, sims och minecraft hör ju lixom ändå till något som kallas "Mitt Liv". ;) Eller?

Puss

/tilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej som älskar sims, musik och kompisar. Jag kommer skriva om mitt liv, min musik och mitt spelande i Minecraft och The Sims 3. Kom ihåg, bara avundsjuka hatar. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards