tildatheone

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Förvirrad?

Av tilda - 30 juli 2013 22:23


Hej


Jag satt och var just inne på instagram (tillan42 om någon undrar) Jag såg då en bild som en tjej lagt ut. Det stod en text på.. Det stod såhär:

 

Everyone says that inner Beauty is more important than outer Beauty. 

But in the society we live in, it isn't.

No one gives you the chance to show that you're beautiful on the inside,

if you aren't on the outside.

 

Det fick mig att tänka till. Det är ju seriöst, sorgligt nog att det faksiskt är så! Det är kanske något vi alla måste tänka på. Jag bryr mig inte bara om utseendet, det gör jag inte. Men hur lite spelar det roll att vara snygg, egentligen? 

Jag vill att alla ska få chansen att visa vad det är de går för, vad de drömmer om, vad de vill, deras känslor. 

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 2 september 2013 16:33

Hej på er. :-)   Jo, jag satt och tänkte på en sak..En sak som kanske många kommer tycka att jag är värsta idioten efter.. Lixom "Fan vad egoistisk hon är!".. Men just det bryr jag mej inte om.  För jo, det ligger till såhär;   Många går ju...

Av tilda - 23 augusti 2013 15:55

Cha cha bloggen :D    Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej.   I'm so sorry för att jag inte har uppdaterat så specielt mycket. Men jag har en anledning till det. Det är såhär att jag har börjat skolan igen och så vidare. Jag har lixom ...

Av tilda - 17 augusti 2013 20:32

Hej. huhu puss på er

Av tilda - 14 augusti 2013 16:59

Heeej,   Har ni nåt låttips? Jag känner bara att det känns som om jag hört varenda låt. D: Kanske bara e så att de spelar de flesta låtar på radioen ett antal gånger. ;D who knows? Men jag har iaf ett till er :) eller två snarare sagt. Rock And...

Presentation

Jag är en tjej som älskar sims, musik och kompisar. Jag kommer skriva om mitt liv, min musik och mitt spelande i Minecraft och The Sims 3. Kom ihåg, bara avundsjuka hatar. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards