tildatheone

Alla inlägg under september 2013

Av tilda - 2 september 2013 16:33

Hej på er. :-)


Jo, jag satt och tänkte på en sak..En sak som kanske många kommer tycka att jag är värsta idioten efter.. Lixom "Fan vad egoistisk hon är!".. Men just det bryr jag mej inte om. 

För jo, det ligger till såhär;


Många går ju runt och säger att de är så jävla fula, säger att de är fattiga för att de inte har den nyaste mobilen.. Varför är det aldrig någon som säger att "Jag är stolt över det jag har,"? Det är lixom ALLTID så att man ser det negativa istället för det posetiva. Varendaste liten jävla gång är det så! 

Tänk tjejen eller killen som har en ännu äldre modell på sin mobil, och är skitglad över den, så kommer du och säger att man är fattig för att man inte har iPhone 5 osv. 

Lixom vi får ju tänka på omgivningen också och inte bara på oss själva! För vem fan bryr sig om du har en Nokia 2220s eller om du har Samsung Galaxy s4?! Det är bara du som gör. 

Men det är klart att det är kul ifall du har en iPhone 5/4s. Det är det! Det är kul, men ingen byr sig. 

Sedan det här med att man kallar sig själv ful.. 

"Asså jag är så jävla fuuul" 

Asså du får skylla dej själv om dem svarar "Aa"!! Du kan ju för i helvete inte bli arg om du sitter och säger att du är ful?! Då får du skylla dej själv! 


Jag kommer i fortsättningen inte kalla mig själv ful/tjock/omoden. Jag ska vara stolt för det jag har, för det är en del. Om du tycker jag är ett ego nu får du gärna tycka det. Jag bryr mej inte. 


Ja, det var det jag villa säga.. 

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej som älskar sims, musik och kompisar. Jag kommer skriva om mitt liv, min musik och mitt spelande i Minecraft och The Sims 3. Kom ihåg, bara avundsjuka hatar. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards